Bestuursvergadering 14 maart 2018

Op woensdagavond 14 maart hebben we weer vergaderd. Helaas is deze keer het verslag wat later dan gewenst, maar ook bestuursleden hebben meerdere prioriteiten. Zoals gebruikelijk kort een paar punten die we besproken hebben en nuttig vinden om met jullie als leden te delen.

  • We gaan bij het Zwemmend Redden een knipkaart voor de lessen introduceren. Bij diploma zwemmen bestond deze kaart al. Uiteraard komen hier wel beperkingen aan, want het moet niet zo zijn dat een groot deel van de leden overgaat tot deze kaart. De voorwaarden zijn:
    • De prijs wordt de verenigingscontributie en een derde van de afdelingscontributie voor 10 keer zwemmen in één seizoen. Leden die al om een andere reden zijn vrijgesteld van verenigingscontributie betalen uiteraard alleen een derde van de afdelingscontributie.
    • Er mag maximaal 10 keer worden gezwommen, als iemand de 11de keer komt zwemmen moet de volledige contributie worden betaald.
    • De kaart geldt alleen voor personen van 16 jaar of ouder die reeds eerder lid zijn geweest en die bijvoorbeeld door studie niet meer elke zwemavond aanwezig kunnen zijn.
  • De missie, de visie en de kernwaarden van onze vereniging zijn vastgesteld en worden binnenkort gepubliceerd op de website.
  • We gaan een kaderboekje maken. Dit is een boekje met allerlei zaken die voor het kader van belang zijn, zodat alles bij elkaar staat. We gaan ervan uit dat dit leidt tot een betere communicatie (en minder misverstanden). Het wordt een dynamisch document, dat regelmatig aan nieuwe zaken zal worden aangepast.
  • Het springevenement voor iets oudere jeugdleden was een succes. EC: Bedankt voor de organisatie! Ander goed nieuws voor de EC is dat Rachel ze komt versterken.
  • Op 7 maart is er een overleg over PR geweest. Dit is een goed overleg geweest. De gedachte is dat elke afdeling en commissie en ook het bestuur een vaste contactpersoon aanstelt, die de link naar de PR commissie is. Deze personen geven informatie aan Jan voor een stukje tekst op de website, in de nieuwsbrief en/of in de krant. Deze contactpersonen hoeven de stukjes niet zelf te schrijven.
  • Op 28 maart hebben we een overleg gepland over het vervolg van de beursvloer. We willen hier een goed en gestructureerd vervolg aan geven, uiteraard met de inbreng van de leden die zo enthousiast de matches hebben gemaakt.

Tot zover weer. Wij denken dat we nog genoeg op ons bordje hebben, maar mocht je denken dat je het nog iets voller wil maken, schroom dan niet om je te melden bij één van ons of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken./